LindaB83.reismee.nl

Laatste week voor vertrek

17 november is het dan eindelijk zover, het begin vanmijn sabbatical. Gedurende 15 weken zal ik proberen jullie via deze site op de hoogte houden van mijn reis. De reis zal beginnen in Kuala Lumpur, Maleisie. Daar heb ik nu 3 drie overnachtingen geboekt. Voor de rest ligt alles nog open. Wel heb ik een globaal plan. Ik zou graag naar Borneo willen en ook Thailand staat op mijn lijstje. Of ik me aan dit plan ga houden zal de tijd leren.

De spanning stijgt met nog een weekje te gaan. Ik kijk er erg naar uit en heb er vooral veel zin in!!

Reacties

Reacties

Karin en Anthon

Heel veel plezier! Ga lekker genieten van je reis! Xx van ons

Debbie

Spannend!! :) Heel veel plezier! Ik ga je missen, maar: we keep in touch!! Xx

Jessica

He lieverd! Ik wens je heel veel plezier en nieuwe ervaringen toe! Mail we nog even je nieuwe skype adres door, kunnen de kids en ik ook af en toe met je skypen! xxxJes

Sonja,

Heel spannend nu, maar wij wensen je de reis van je leven toe met veel nieuwe leuke mensen en mooie ervaringen.
LiefsXX

Tante Ria

Hi Linda, leuke foto. Ben je al de trappen opgegaan. 272 las ik. Heb op internet gekeken naar de Batu caves, ziet er fantastisch uit. So far, so good? hebben de aapjes je nog lastig gevallen? Schijnen alles te pikken wat los en vast zit. heel veel liefs Tante Ria

Sonja 1

Top dat je het naar je zin hebt. Er is ook zeker afleiding genoeg heb ik de indruk. Wat ik op internet heb gezien val je van de ene in de andere verbazing. Super mooi allemaal. Morgen goede reis en veel plezier in de Cameron Highlands

Kees

Schitterend daar zo te zien. T & T gaan redelijk wennen, nog een beetje schuw maar dat gaat elke dag beter. Nijn is nog wel de baas en er ontstaat al een kleine vriendschap. Nijn heeft daardoor zelfs leren traplopen. Vraagje is dat Amerikaanse meisje ook mee naar de Highlands? Je vroeg naar M.geld.
Ik heb 1 sen 1986 en 1997, 5 sen 1982 en 2008, 10 sen 1981 en 2009, 20 sen 1987 en 2001, 50 sen 1973 en 2009 en 1$ 1993.
Papiergeld: 1, 2, 5 en 2 st van 10. Allemaal met verschillende afbeeldingen of opdruk. Wie weet zijn er weer nieuwere munten uit met andere afbeeldingen. Verder is het hier kouder aan het worden, blijf dus maar lekker in de tropen. Succes

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!