LindaB83.reismee.nl

Bangkok en Cambodja

Vanuit Krabi heb ik een bootje naar Railay gepakt. Mooi strand met indrukwekkende rotsen. Er zijn hier geen auto's, het plaatsje is alleen per boot te bereiken. Erg relaxed om de dag door te brengen.

En toen was het 30 januari.... In Pai heb ik een leuke Deen ontmoet, Michael. Sinds Pai hebben we veel contact gehouden. We wilden elkaar graag nog een keer zien. 30 januari in Bangkok.... Vanuit Krabi ben ik dus naar Bangkok gevlogen.

In Bangkok hebben we 2 dagen samen doorgebracht. Super gezellig. Beetje door de stad gewandeld, oa door China Town. In een van de tempels zagen we een monnik mensen zegenen. Ook ik heb me daar laten zegenen door de monnik. Bijzondere ervaring.

Omdat het Thailand visum van Michael verliep zijn we samen naar Phnom Penh, Cambodja gevlogen. Het verkeer in deze stad is echt chaos! Maar goed, ons plan was het strand, en dus zijn we de volgende dag op de bus naar Sihanoukaville gestapt. Een leuk stadje, maar niet heel bijzonder. We hadden het na twee dagen wel gezien. We hebben uiteindelijk de boot naar Koh Rong gepakt. Hier zijn we op zoek gegaan naar een bungalow. Maar we kwamen al snel iets veel leukers tegen. We verblijven nu in een treehouse met uitzicht op zee! Super tof! Serieus paradijs gevoel!

Morgen gaan we de rest van het eiland verkennen. Ik wil ook nog graag snorkelen. Ik denk dat we ons hier prima zullen vermaken!

Reacties

Reacties

Sonja 1

Dat denk ik ook. geniet nog maar lekker op paradijselijke eiland. Liefs

Ab

Helemaal leuk, goed ,gezellig . Geniet er van

Paul en Scar

Hoi Linda dat klinkt allemaal erg leuk.
Fijn dat je zo geniet !!
Heel veel plezier daar verder.
Groetjes Paul en Scar xx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!