LindaB83.reismee.nl

Time to say goodbye

Mijn laatste update. Mijn laatste 'verhaal'. Ik ben inmiddels op het vliegveld van Siem Reap voor mijn vlucht naar Bangkok. Zojuist heb ik afscheid genomen van Michael. Dat viel niet mee.... Vandaag ben ik verdrietig, morgen ben ik blij. Kortom, mixed feelings.

Gek idee, mijn reis zit er (bijna) op. 3 Maanden zijn voorbij gevlogen... Maar als ik denk aan alle mooie dingen die ik heb gedaan en heb gezien, dan heb ik het idee dat ik langer ben weggeweest. Deze reis heeft me bijzonder veel goed gedaan. Ik heb veel geleerd en neem ontelbaar veel mooie herinneringen mee naar huis. Ik ben klaar om naar huis te gaan en klaar om mijn leventje weer op te pakken. Ik heb 'Linda' weer gevonden, and I like her :)

Ik wil iedereen bedanken voor het 'mee reizen'.

Ik ga zo boarden, hopelijk tot snel in 'real life' in Nederland!

Reacties

Reacties

deb

Lin, wat fantastisch! Afscheid zal begrijpelijk lastig zijn geweest, maar fijn dat je reis zo goed is bevallen!! Ik kijk er enorm naar uit je weer te zien! En hele goeie reis en een hele dikke knuffel!!!

Annemieke

Mooi gezegd, mevrouw Bos. Tot snel!

Renée

Mooi verwoord Lin! Fijn om te lezen dat het je zo goed heeft gedaan. Ik kijk ernaar uit om die leuke Linda die jij daar hebt gevonden te ontmoeten, hoewel je daarvoor ook leuk was hoor! ;) ben benieuwd naar je verhalen en af en toe verdrietig zijn mag ook, hoort er (helaas) ook bij!
Save trip home en tot snel!

Ab

Kan me voorstellen dat het niet meegevallen is om afscheid te nemen . Geniet er nog even van en blij dat je jezelf weer gevonden hebt . X Ab See you

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!